شعـــــــــر مهـــــــــــدوی

شعـــــــــر مهـــــــــــدوی

چشـم ها پرسـش بی پاسـخ حیـرانی ها

دست ها تشنه تقسـیم فـراوانی ها

با گل زخـم، سـر راه تو آذیـن بستیم

داغ های دل ما، جای چـراغـانی ها

حالیــا! دست کریـم تو بـرای دل ما

سـر پنـاهی است در این بی سـر و سامـانی

 وقت آن شد که به گل، حکم شکفتـن بـدهی

ای سـر انگشـت تو آغاز گل افشانی ها!

فصل تقسیـم گل و گنـدم و لبخنـد رسیـد

فصل تقسـیم غزل ها و غزل خوانی ها...

سایه امـن کسای تو مـرا بر سـر، بـس!

تا پنـاهم دهـد از وحشـت عریـانی ها

چشـم تو لایـحه روشـن آغـاز بهــار

طـرح لبخنـد تو پـایـان پریـشـانی ها





:: برچسب‌ها: «مرحوم قیصر امین پور» ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : کوثـــــر...
تاریخ : شنبه 2 / 4 / 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
حماسه ظهور در تاریخ : 1394/4/5/5 - - گفته است :
سلام
خداوند اجرتان دهد انشاءالله همین روزها موعد ظهور آقا باشد
صلوات
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:سلام. ممنونم ولی من کاری نکردم که. انشاءالله. همگی ماهم منتظر همین روز هستیم.

/weblog/file/img/m.jpg
حامدكيواني در تاریخ : 1394/4/5/5 - - گفته است :


سلام
برای وبلاگ جامع آخرالزمان نظر گذاشته بودین
از نظر شما خیلی ممنونم و باید بگم لطف دارین
باید به اطلاعتون برسونم که در صورت تمایل شما نیاز به یه نویسنده برای وبلاگمون داریم و باتوجه به تواناییتون که در وبلاگتون مشاهده کردم از شما دعوت به عمل میارم در صورت تمایل روی وبلاگم نظر بزارید
من هم در حد توان با شما همکاری خواهم کرد
پاسخ:سلام.شما خیلی لطف دارید. خیلی دوست داشتم که در رابطه با وب آخرالزمان با شما همکاری کنم اما متاسفانه به علت تحصیل وقتم زیاد آزاد نیست. شرمنده

/weblog/file/img/m.jpg
فاطمه در تاریخ : 1394/4/2/2 - - گفته است :
اللهم عجل لوليك الفرج

/weblog/file/img/m.jpg
saeed در تاریخ : 1394/4/2/2 - - گفته است :
سلام
برای وبلاگ جامع آخرالزمان نظر گذاشته بودین
از نظر شما خیلی ممنونم و باید بگم لطف دارین
باید به اطلاعتون برسونم که در صورت تمایل شما نیاز به یه نویسنده برای وبلاگمون داریم و باتوجه به تواناییتون که در وبلاگتون مشاهده کردم از شما دعوت به عمل میارم در صورت تمایل روی وبلاگم نظر بزارید
من هم در حد توان با شما همکاری خواهم کرد

/weblog/file/img/m.jpg
آریوبرزن در تاریخ : 1394/4/2/2 - - گفته است :
گفتم به مـهد ـﮯ(عج) بر مـن عاشق نـظر کن
گفتا تو هم از معصـیت صرف نظر کن

گفتم به نام نامیت هر دم بنازم
گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم

گفتم که دیـدار تـو باشد آرزویم
گفتا که در کو ـﮯ عـمل کن جستجویم

گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن
گفتا به عـهد بندگـﮯ با حق وفا کن

گفتم به مهد ﮯ(عج) بر من دلخسته رو کن
گفتا ز تقـوا کسب عز و آبرو کن

گفتم دلم با نور ایمان منجلـﮯ کن
گفتا تمسـک بر کتاب و هم عـمل کن

گفتم ز حق دارم تمنا ـﮯ سکینه
گفتا بشو ـﮯ از دل غبار حـقد و کیـنه

گفتم رخت را از من واله مگردان
گفتا دلــﮯ را با سـتم از خود مرنجـان

گفتم به جان مادرت من را دعـا کن
گفتا که جانت پاک از بهـر خـدا کن

گفتم ز هجران تو قلبـﮯ تنگ دارم
گفتا ز قول بـﮯ عـمل من ننـگ دارم

گفتم دمـﮯ با من ز رافت گفتگو کن
گفتا به آب دیـده دل را شستشو کن

گفتم دلم از بند غـم آزاد گردان
گفتا که دل با یـاد حـق آباد گردان

گفتم که شام تار دلها را سحر کن
گفتا دعـا همواره با اشـک بصـر کن

گفتم که از هجران رویت بـﮯ قـرارم
گفتا که روز وصـل را در انتظـارم
پاسخ: فوق العاده زیبااا


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: